English for Tourism - Hotel Reception and Front Desk - Revised
عزز مهارات خدمة العملاء لديك من خلال دراسة اللغة الإنجليزية للفنادق والسفر والسياحة ، مع هذه الدورة المجانية.
تعلمك دورة اللغة الإنجليزية المجانية عبر الإنترنت هذه مهارات اللغة الإنجليزية لاستخدامها في حفلات الاستقبال بالفنادق والمكاتب الأمامية. تعد صناعة الفنادق واحدة من أكبر الصناعات في العالم ، حيث يعمل بها عشرات الملايين من الأشخاص على مستوى العالم. ستعلمك هذه الدورة مهارات اللغة الإنجليزية الأساسية المطلوبة للعمل في فندق ، وستعلمك كيفية الرد على استفسارات الفندق العامة ، وتحديد إجراءات تسجيل الوصول والمغادرة في الفندق ، وغير ذلك الكثير.
english For Tourism: Hotel Reception And Front Desk
English for Tourism - Hotel Reception and Front Desk - Learning Outcomes
Enquiries
Reservations
Check-In and Check-Out
Complaints
English for Tourism - Hotel Reception and Front Desk - Lesson Summary
Course assessment
English For Tourism - Hotel Reception And Front Desk - Course Assessment
Having completed this course you will be able to:
- Effectively provide potential hotel guests with information during enquiries
- Make a hotel reservation for guests utilizing the correct English vocabulary and terminology
- Check guests in and out of hotels in the correct sequence
- Use the correct English language phrases for check-in and check-out
- Examine customer complaints with helpful and non-offensive English language phrases